Republika Srbija
OSNOVNO JAVNO TUŽILAŠTVO U POŽAREVCU

OSNOVNO JAVNO TUŽILAŠTVO U POŽAREVCU, na osnovu člana 34 Zakona o javnom tužilaštvu ( “Sl. glasnik RS” br. 116/08, 104/09, 101/10, 78/11, 101/11, 38/12 – odluka US, 121/12,101/13, 111/14 – odluka US, 117/14, 106/15 i 63/16 – odluka US), članova 54, 55 i 61 Zakona o državnim službenicima (“Sl. glasnik RS”, broj 79/2005, 81/2005-ispr. , 83/2005 – ispr., 64/2007, 67/2007- ispr., 116/2008, 104/2009, 99/2014, 94/2017 i 95/2018), članova 24. i 26. stav 1 . Zakona o radu („Službeni glasnik RS“, br. 24/05, 61/05, 54/09, 32/13, 75/14, 13/17 – odluka US, 113/17 i 95/18), člana 9 Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima (“Sl. glasnik RS”, broj 2/19), na osnovu Pravilnika o sastavu konkursne komisije, načinu provera kompetencija, kriterijumima i merilima za izbor na izvršilačka radna mesta u sudovima i javnim tužilaštvima  (“Sl. glasnik RS”, broj 30/19), te Pravilnika o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji javnih mesta u Osnovnom javnom tužilaštvu A 48/19 od 29.11.2019. godine kao i Kadrovskog plana za 2021. godinu Ministarstva pravde, Sektor za pravosuđe, Odsek za kadrovske i analitičke poslove broj 119-01-194/2020-03 od 27.04.2021. godine i Odluke javnog tužioca Osnovnog javnog tužilaštva u Požarevcu o popunjavanju izvršilačkih radnih mesta u Osnovnom javnom tužilaštvu u Požarevcu sprovođenjem javnog konkursa broj A.218/21 od 19.10.2021. godine, oglašava:

JAVNI KONKURS

za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u

Osnovnom javnom tužilaštvu u Požarevcu

I  Organ u kojem se radna mesta popunjavaju:

Osnovno javno tužilaštvo u Požarevcu, ulica Jovana Šerbanovića broj 4, Požarevac

II  Radna mesta koja se popunjavaju:

  • TUŽILAČKI POMOĆNIK u zvanju viši tužilački saradnik, koje je upodobljeno zvanju samostalni savetnik – 1 ( jedan) izvršilac, na neodređeno vreme.

 Opis poslova:

Pomaže javnom tužiocu i zameniku javnog tužioca u radu, prati sudsku praksu, izrađuje tužilačke akte, uzima na zapisnik krivične prijave, podneske i izjave građana, samostalno preduzima procesne radnje, vrši pod nadzorom i po uputstvima javnog tužioca, odnosno zamenika javnog tužioca poslove predviđene zakonom i drugim propisima.

Uslovi:

Stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, položen pravosudni ispit, najmanje dve godine radnog iskustva u struci nakon  položenog pravosudnog ispita ispita i potrebne kompetencije za ovo radno mesto.

  • ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKI SEKRETAR u zvanju referenta – 1 ( jedan) izvršilac, na neodređeno vreme.

 Opis poslova:

Obavlja administrativno-tehničke poslove za javnog tužioca, prima i evidentira poštu za javnog tužioca, vodi upisnike propisane Pravilnikom o upravi u javnom tužilaštvu, vodi evidenciju telegrama, vodi evidenciju sastanaka kojima prisustvuje javni tužilac i vrši prijem telefonskih poziva za javnog tužioca, prima i prijavljuje stranke koje traže prijem kod javnog tužioca, obrađuje naloge za službena putovanja, čuva pečat i štambilje javnog tužilaštva, obavlja i druge poslove po nalogu javnog tužioca.

Uslovi:

Srednja školska sprema društvenog, prirodnog ili tehničkog smera u četvorogodišnjem trajanju, najmanje dve godine radnog iskustva u struci, položen državni stručni ispit ispita i potrebne kompetencije za ovo radno mesto.

  • ZAPISNIČAR u zvanju referenta – 2 ( dva) izvršioca, na neodređeno vreme.

 Opis poslova:

Po godišnjem rasporedu poslova obavlja sve daktilografske poslove u predmetima dodeljenim u rad tužiocu kod koga je raspoređen, piše zapisnike, vrši unos tekstova po diktatu i sa diktafonskih traka, vrši prepis tekstova i rukopisa i izrađuje sve vrste tabela, u saradnji sa korisnicima usluga koriguje unete podatke, stara se o savremenom oblikovanju teksta, priprema i štampa završene materijale i distribuira ih korisnicima usluga, stara se o čuvanju i prenosu podataka, dostupnosti materijala, ispravnosti birotehničke opreme i racionalnom korišćenju kancelarijskog i drugog potrošnog materijala, vodi upisnik za evidenciju štampanih stvari i publikacija, vodi evidenciju o svom radu, radi i druge poslove po nalogu javnog tužioca.

Uslovi:

Srednja školska sprema društvenog, prirodnog ili tehničkog smera, u četvorogodišnjem trajanju, najmanje dve godine radnog iskustva u struci, položen ispit za daktilografa A ili B klase, položen državni stručni ispit i potrebne kompetencije za ovo radno mesto.

III   FAZE IZBORNOG POSTUPKA

Izborni postupak se sprovodi iz više obaveznih faza u kojima se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije, posebne funkcionalne kompetencije, ponašajne kompetencije i faza u kojoj se sprovodi intervju sa Komisijom.

  • Provera opštih funkcionalnih kompetencija

Svim kandidatima koji učestvuju u izbornom postupku prvo se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije i to:

  • organizacija i rad državnih organa Republike Srbije ( provera će se vršiti putem pisanog testa),
  • digitalna pismenost ( provera će se vršiti praktičnim radom na računaru ili uvidom u dokaz – sertifikat o poznavanju rada na računaru)
  • poslovna komunikacija ( provera će se vršiti pisanom simulacijom).

Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompentencije  „digitalna pismenost“, ako kanditat poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaru, na traženom nivou i želite da na osnovu njega budete oslobođeni testiranja kompetencije – „digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac ( uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru) dostavite i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji. Komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji ste priložili umesto testovne provere.

  • Provera posebnih funkcionalnih kompetecija

Među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija u izbornom postupku, posebne funkcionalne kompetencije se proveravaju pismenim testom, a koji se sprovodi radi provere potrebnih kompetencija za rad na navedenim radnim mestima u skladu sa Pravilnikom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Osnovnom javnom tužilaštvu u Požarevcu i usmenim razgovorom sa kadidatom-rešavanje zadataka koji je tipičan za radno mesto za koji je konkurs raspisan. Komisija će sačiniti test od 15 pitanja i tri zadatka najkasnije 24 sata pre početka provere, od kojih će metodom slučajnog odabira izabrati test i zadatak koji će rešavati prijavljeni kandidati.

  • Provera ponašajnih kompentencija

Ponašajne kompentencije su Upravljanje informacijama, Upravljanje zadacima i Ostvarivanje rezultata rada, Orijentacija ka učenju i promenama, Izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, Savesnost, posvećenost i integritet (provera će se vršiti od strane diplomiranog psihologa, na osnovu intervjua baziranog na kompetencijama).

  • Intervju sa Komisijom i vrednovanje kanditata

Procena motivacije za rad na  radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa proveravaće se putem intervjua sa Komisijom.

Sve navedene kompentencije komisija će proveravati u roku od tri meseca, računajući od dana isteka roka podnošenje prijava na predmetni javni konkurs.

IV  Mesto rada: Osnovno javno tužilaštvo u Požarevcu, ulica Jovana Šerbanovića broj 4

V  Trajanje radnog odnosa: Radni odnos se zasniva na neodređeno vreme.

VI  Opšti uslovi za zaposlenje:

  • da je učesnik konkursa državljanin Republike Srbije,
  • da je učesnik punoletan,
  • da ima propisanu stručnu spremu i da ispunjava uslove određene zakonom i Pravilnikom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta,
  • da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa,
  • da učesnik konkursa nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci (čl. 45 st. 1 Zakona o državnim službenicima)

VII Obrazac prijave na konkurs i dokazi koji se prilažu :

  • Prijava za javni konkurs podnosi se na obrascu prijave koji je dostupan na internet stranici Osnovnog javnog tužilaštva u Požarevcu pozarevac.ojt.rs,;
  • Obrazac prijave mora biti svojeručno potpisan;
  • Obrazac prijave na konkurs sadrži: podatke o konkursu, lične podatke, adresu stanovanja, telefon, elektronsku adresu, obrazovanje, stručne i druge ispite podnosioca prijave koji su uslov za zasnivanje radnog odnosa, podatak o znanju rada na računaru, podatak o znanju stranog jezika, dodatne edukacije, radno isukstvo, posebne uslove, dobrovoljno datu izjavu o pripadnosti nacionalnoj manjini, posebne izjave od značaja za učešće u konkursnim postupcima u državnim organima;
  • Prijava na javni konkurs se može podneti putem pošte ili neposredno na adresu: Osnovno javno tužilaštvo u Požarevcu, ulica Jovana Šerbanovića broj 4, 12000 Požarevac;
  • Prilikom prijema prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje na javnom konkursu. Podnosilac prijave biće obavešten o dodeljenoj šifri  u roku od tri dana od dana prijema prijave na način koji je u prijavi nazačio za dostavu obaveštenja.

VIII Datum i mesto provera kompetencija učesnika konkursa u izbornom postupku

Sa učesnicima konkursa čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na javni konkurs, sprovešće se izborni postupak, o čemu će učesnici konkursa biti obavešteni na kontakte (adrese, brojevi telefona, ili e-mail adrese) koje su naveli u prijavi.

Provera svih kompetencija obaviće se u prostorijama Osnovnog javnog tužilaštva u Požarevcu, ulica Jovana Šerbanovića broj 4, 12000 Požarevac, Učesnici konkursa koji su uspešno prošli jednu fazu izbornog postupka, obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze postupka na kontakte (brojeve telefona ili e-mail adrese) koje navedu u svojim obrascima prijave.

IX Opšti, ostali dokazi koje prilažu samo kanditati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Komisijom :

  • original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih
  • original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu
  • uverenje da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci ( izdaje nadležna Policijska uprava, ne starije od 6 meseci)
  • potvrda da kanditatu ranije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa (ili pismena izjava učesnika konkursa)
  • overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema za radno mesto, uverenje o položenom pravosudnom, državnom ispitu, odnosno, o položenom ispitu za daktilografa A ili B klase.
  • original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo)
  • sertifikat ili drugi dokaz o poznavanju rada na računaru (ukoliko poseduje iste)
  • Obrazac 1 – Izjava u kojoj se kandidat opredeljuje da li će sam dostaviti podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija ili će to organ učiniti umesto njega.

Napomena: Odredbom članova 9 i 103 Zakona o opštem upravnom postupku („Sl. Glasnik  RS“, broj 18/2016) propisano je, između ostalog, da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicima o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama.

Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom pravosudnom ispitu, uverenje da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

Potrebno je da kandidat u delu izjave u obrascu prijave zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.

Navedene dokaze kandidat može dostaviti uz prijavu i sam, a u cilju efikasnijeg i bržeg sprovođenja izbornog postupka.

Kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Komisijom pozvaće se da u roku od 5 (pet) radnih dana od dana prijema obaveštenja prilože ostale dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku. Kandidati koji u ostavljenom roku ne prilože ostale dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pisanim putem se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka. Dokazi se dostavljaju na adresu navedenu u oglasu.

Državni službenik koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih, podnosi rešenje o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu u kome radi ili rešenje da je neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, odnosno opštinskim upravama kao povreni poslovi) kao dokaz mogu se priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 01. marta 2017. godine  u osnovnim sudovima odnosno opštinskim upravama.

X   Rok za podnošenje prijave na javni konkurs je: 8  ( osam ) dana od dana oglašavanja  javnog konkursa u periodičnom izdanju Nacionalne službe za zapošljavanje „Poslovi“.

XI Adresa na koju se podnosi prijava na javni konkurs: Osnovno javno tužilaštvo u Požarevcu, ulica Jovana Šerbanovića broj 4, 12000 Požarevac, sa naznakom „Za javni konkurs“.

XII   Izborni postupak: Spisak kandidata  koji ispunjavaju uslove za zaposlenje na radnom mestu i među kojima se sprovodi izborni postupak, objavljuje se na internet prezentaciji ovog tužilaštva, prema šiframa njihove prijave.

Kandidate koji uspešno završe pismenu proveru opštih funkcionalnih kompetencija konkursna komisija će obavestiti o vremenu i mestu provere posebnih funkcionalnih kompetecija, a potom i o vremenu mestu provere ponašajnih kompetencija i na kraju obaviti intervju sa kanditatom.

Lica koja su zadužena za davanje obaveštenja o javnom konkursu su: Anica Milisavljević, tužilački saradnik, kontakt telefon 012/531-015.

Napomena:

Svi dokazi se prilažu na srpskom jeziku, odnosno ukoliko su na stranom jeziku moraju biti prevedeni na srpski jezik i overeni od strane ovlašćenog tumača.

Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene zaključkom.

Kandidati koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu podležu probnom radu u trajanju od šest meseci.

Obaveštavaju se učesnici javnog konkursa da će se dokumentacija vraćati isključivo na pisani zahtev učesnika.

Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao javni tužilac Osnovnog javnog tužilašta u Požarevcu.

Ovaj konkurs se objavljuje na oglasnoj tabli i internet prezentaciji Osnovnog javnog tužilaštva u Požarevcu www.pozarevac.ojt.rs, na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima wwwHYPERLINK „http://www.suk.gov.rs/“.HYPERLINK „http://www.suk.gov.rs/“sukHYPERLINK „http://www.suk.gov.rs/“.HYPERLINK „http://www.suk.gov.rs/“govHYPERLINK „http://www.suk.gov.rs/“.HYPERLINK „http://www.suk.gov.rs/“rs, na portalu e – uprave, na oglasnoj tabli, internet prezentaciji i periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje „Poslovi“.

Svi izrazi, pojmovi imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskritminacije i na osobe ženskog pola.

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih i posebnih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Osnovnog javnog tužilaštva u Požarevcu www.po.os.jt.rs.

Prilozi: